SEVEN DAYS

... ÄR EN OHYGGLIGT JOBBIG OCH TRÅKIG LÅT MED STING. NO OFFENCE. ELLER JO.

Jag saknar idag min käre mor och hoppas på ett mail från henne inom snar framtid - blink, blink -

Det råkade hända. Jag skullde bleka håret och det blev grått/lila. Men efter många om & men så har jag bestämt mig för att behålla det. Inte tid för att färga om just nu ändå....






London är varmt, soligt och behagligt för tillfället.. Polisbilarna ljudar stup i ett och kriminaliteten sprudlar, allt är som det ska helt enkelt. Skolan är totalt överväldigande och det krävs nu 99,9% av min vakna tid till den. Så ifall jag inte är tillgänglig så beror det just på det...

Det är ungefär 20 grader varmt nu på kvällen och det ska bli 29 imorgon. Tror på en varm, vacker och välmående höst!

Hoppas ni som läser mår fint som snus - som jag.

Lots of love,
Tess

Kommentarer
Postat av: T´s littel sis

Vackra bilder. Bra ide att behålla färgen. Låter härligt att du mår fint och att London är fint!;)

2009-08-18 @ 14:53:50
Postat av: Anonym

2009-08-19 @ 12:24:14
Postat av: Anonym

You've got mail...Fin du är! Mami

2009-08-20 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0